Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Glazbeni megaspektakl MAC objavio datum drugog izdanja Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 11. prosinca 2019. god. u 12:03

mac1112

Bliži se drugo izdanje glazbene manifestacije Music Awards Ceremony koje ne samo da na jednom mjestu okuplja najveće regionalne glazbene zvijezde današnjice nego i predstavlja spektakularni vizualni i produkcijski show. Prošle su godine naši glazbenici osvojili neka od najvećih priznanja - Stjepan Hauser osvojio je Zlatni MAC, najpoželjniju nagradu, a sa statuom su se vratili i Parni Valjak, Tony Cetinski, Petar Grašo, Nipplepeople te Jelena Rozga. Tko će sve ove godine nastupiti i biti u prilici da osvoji jednu od nagrada, saznat će se 27. siječnja 2020., na megaspektaklu u Štark Areni u Beogradu.

Opširnije...

Franko's Street bar nova je adresa za sve ljubitelje sushija Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 10. prosinca 2019. god. u 14:31

franko101219

Kada je Frankos pizza & bar početkom godine otvorio svoja vrata zavladala je opća znatiželja za ovim, na prvu neobičnim i dosad neviđenim spojem u zagrebačkoj gastro ponudi. S obzirom da je u svega desetak mjeseci zasluženo pridobio vjernu klijentelu koja im se konstantno iznova vraća, kao i titulu adrese s najboljom pizzom u gradu, uopće nas ne čudi da su svoj recept za uspjeh odlučili proširiti na neke nove, ovaj put istočnije okuse. Naime, u modernom prostoru u centru grada, nekada omiljenom kafiću Corner, otvario se Franko’s Street, sushi ekspozitura branda Franko’s. Nova lokacija nalazi se u strogom centru grada na Europskom trgu, radi čega će ljubitelji Franko's okusa i filozofije, od sada moći uživati u novim jelima na novoj lokaciji koja je baš „handy“ i mnogima na dohvat ruke.

Opširnije...

Sve je bliže spektakl Željka Bebeka u splitskoj Areni Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 05. prosinca 2019. god. u 14:39

bebek0512

Željko Bebek, jedan je od onih pjevača koji svojom karizmom i glasom, osvaja obožavatelje desetljećima. Neke od najljepših pjesama, mnogi pamte još od svoje mladosti i upravo zato s nestrpljenjem iščekuju jedan od najvećih koncertnih spektakala. Poznato je da je Split grad koji odiše temperamentom i pozitivnim vibracijama, a 21. prosinca pokazat će sav svoj sjaj.

Opširnije...

Objavljen ULTRA Europe 2019 Aftermovie Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 05. prosinca 2019. god. u 14:17

ultra2911

Ako još uvijek postoji netko tko se pita zašto se već punih sedam godina toliko piše i priča o glazbenom festivalu zvanom ULTRA Europe, vrijeme je da pogleda najnoviji film koji u samo devet minuta daje odgovor na to pitanje. Riječ je naravno o ULTRA Europe Aftermovieju koji je danas ugledao svjetlo dana, a priča čudesnu priču o glazbenom divu koji je postao jednim od simbola Splita i Hrvatske. Tri veličanstvena festivalska dana na splitskom stadionu Park Mladeži predstavljena su svijetu u raskošnom filmu nastalom u produkciji Final Kida, a prvi se put prikazuju i Zagreb kao i brojne druge bajkovite hrvatske lokacije. Za sve one koji još nisu osjetili čaroliju i zaraznu energiju jedinstvenog destinacijskog festivala ULTRA Europe, ovo će biti i više nego odlična pozivnica da se pridruže tisućama fanova već idućeg ljeta.

Opširnije...

Čarobna Božićna bajka u Vinkovcima Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 29. studenog 2019. god. u 11:01

bozic2911

Najveselije doba godine već je pred pragom radi čega se diljem Hrvatske ponovno pripremaju šarmantne adventske kućice s izvrsnom gastro ponudom, glazbeni nastupi i pregršt ostalih iznenađenja. Advent je vrijeme za obitelj, prijatelje i druženja s najmilijima u bajkovitom ambijentu. Predbožićni ugođaj u ovo vrijeme zavlada cijelom državom, uz podršku i predanost svake regije te će zato ponovno sve biti podređeno tome, a vjerujemo kako će se pronaći za svakoga ponešto.

Opširnije...

Stranica 1 od 340

Najave događanja