Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Najveći festivalski brend na svijetu najavljuje novo širenje Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 16. listopada 2019. god. u 11:26

ultra1610

Procjenjuje se da elektroničku glazbu na svijetu sluša više od 1.5 bilijuna slušatelja čime je ovaj žanr zasjeo na visoko treće mjesto po slušanosti, odmah iza popa i rocka. Dokazuju to i brojni svjetski specijalizirani festivali te izvođači koji po broju nastupa te godišnjoj zaradi itekako imaju status mega zvijezda. Biti na samom vrhu znači biti bolji, veći i drugačiji od ostalih, a kako se to radi najbolje zna Ultra Music Festival. Tri je godine zaredom ovaj festivalski brend proglašavan najboljim festivalom elektroničke glazbe na svijetu, a ovih se dana okitio još jednom laskavom titulom. Ultra je i službeno postala najvećim svjetskim festivalskim brendom, nakon što je na popis brojnih destinacija gdje se održava dodala i bliskoistočni dragulj Abu Dhabi.

Opširnije...

Sve je spremno za humanitarni koncertni spektakl u Zagrebu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 16. listopada 2019. god. u 11:14

dive1610

Hrvatska je postigla najveći uspjeh u svjetskim razmjerima u iskorjenjivanju bolesti štitnjače. Riječ je o bolesti koja najčešće pogađa žene, a u ovom smo području zasjenili zemlje poput Njemačke, Francuske i Belgije. Poručio je ovo akademik Zvonko Kusić na predstavljanju humanitarnog koncerta 4 DIVE koji će se održati 22. listopada 2019. godine, u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu s početkom u 20 sati. Glazbenicama Radojki Šverko, Martini Tomčić Moskaljov, Ivani Husar Mlinac i Mariji Husar Rimac pridružit će se i Bruno Krajcar, a bit će ovo jedinstveno umjetničko druženje s posebnom porukom za sve one koje je dotakla ova bolest.

Opširnije...

Kultni zagrebački Booze and Blues bar slavi svoj 5. rođendan Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 15. listopada 2019. god. u 11:52

blues1510

U samom središtu Zagreba, na adresi Tkalčićeva 84, u listopadu 2014. otvoren je Booze and Blues bar Zagreb, istinska oaza zaraznih blues, soul, jazz i rock ritmova, koji je donio novi duh jedne drugačije glazbene priče na zagrebačku, ali i hrvatsku klupsku scenu.

Opširnije...

Pokreti triju žena donose predstavu '3' by Dance Company &M Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 11. listopada 2019. god. u 11:49

iva101019

Nakon uzastopnog niza uspješnih predstava, uz specijalno publici dragu predstavu "Room N°7" (nastalu u suradnji Dance Company &M sa Juditom Franković Brdar), duo &M kreirao je novu kazališnu plesnu poslasticu - "3" i to ovoga puta kao koautorski trio &Mica Andree Solomun i Eme Janković sa Ivom Čevizović.

Opširnije...

Brit Floydi spremni za Zagreb! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 10. listopada 2019. god. u 09:00

floydi1010

Samo nas mjesec dana dijeli od uistinu posebnog rock spektakla! U Zagreb stiže grupa Brit Floyd u sklopu velike svjetske turneje kojom obilježavaju četrdesetu obljetnicu remek-djela, rock opere Pink Floyda The Wall. Nesvakidašnje rođendansko druženje zakazano je za 11. studenog 2019. godine u Tvornici Kulture, a nakon američkog i britanskog dijela turneje, vrijeme je za posebno glazbeno slavlje i druženje s fanovima u Zagrebu.

Opširnije...

Stranica 1 od 338

Najave događanja