Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Najveći hrvatski klub na otvorenom 585 najavljuje novu sezonu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 23. veljače 2018. god. u 17:35

585230218

Svjetske DJ zvijezde Terry Francis i Mahmut Orhan na radost brojnih ljubitelja elektroničke, urbane glazbe nastupit će u Hrvatskoj. Jedan od najljepših klubova na otvorenom na Mediteranu, brački 585, prošle je godine pretvorio Bol na Braču u nezaobilaznu party destinaciju na našoj obali. Sezona 2018. počinje 9. srpnja uz Ultra Beach Party kao savršenom završnicom festivala Ultra Europe, a nastavit će ju nastupi vrhunskih svjetskih DJ zvijezda koje predvode Terry Francis i Mahmut Orhan.

Opširnije...

Party za koji se traži ulaznica više - Jameson Secret Night Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 23. veljače 2018. god. u 17:17

jameson2302

Nešto novo, jako uzbudljivo i totalno drugačije - riječi su koje opisuju sjajan nadolazeći party, koji će se održati sredinom ožujka. Točnije, 16.03., najpoznatiji svjetski irski whiskey Jameson ugostiti će stotinjak odabranih sretnika koji će imati priliku prisustvovati ekskluzivnom Jameson Secret Night partyju.

Opširnije...

Jedinstvena ULTRA Beach pustolovina uz najveća DJ imena Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 22. veljače 2018. god. u 23:48

ultra2202

Nakon otkrivanja prvih imena koja će biti zadužena za još jedno nezaboravno festivalsko iskustvo na stadionu Poljud, otkriveni su i detalji ekskluzivnog partyja ULTRA Beach koji se 10. srpnja 2018. godine održava u Amfora Hvar Grand Beach Resortu u Hvaru, gradu koji ima posebno mjesto u srcu velike svjetske ULTRA familije. U iznimnom ambijentu i luksuznoj atmosferi, vrhunskoj produkciji te zaraznoj plesnoj energiji, uživat će samo 5000 najbržih sretnika, a za poseban glazbeni užitak ove će se godine pobrinuti nizozemske legende Fedde Le Grand, Nicky Romero i Oliver Heldens, britanska zvijezda Jonas Blue te DJ San Holo. Ulaznice za ekskluzivni party na atraktivnim kaskadnim bazenima hotela Amfora već su u prodaji, a sudeći po prijašnjim izdanjima koja su bila rasprodana danima prije početka te velikom interesu Ultranauta iz cijelog svijeta, organizatori preporučuju da se osiguraju na vrijeme.

Opširnije...

Kralj zabave Jole priprema nezaboravni tulum u Zagrebu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 21. veljače 2018. god. u 19:01

jole2102181

Jedan od najpopularnijih regionalnih glazbenika, Joško Čagalj - Jole najavljuje ponovno druženje s brojnim zagrebačkim fanovima. Već tradicionalni, zagrebački koncert Jole najavljuje za petak, 23. veljače u klubu H2O.

Opširnije...

Komedija najavljuje 750. izvedbu mjuzikla Jalta, Jalta Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 19. veljače 2018. god. u 19:01

jalta1902181

Glazbeno i glumačko remek-djelo Jalta, Jalta obilježava još jednu veliku obljetnicu! Prošlo je gotovo pet desetljeća od praizvedbe najuspješnijeg hrvatskog mjuzikla autora Milana Grgića i Alfija Kabilja, a svaka nova izvedba jednako ostavlja bez daha uvijek prepuno zagrebačko Kazalište Komedija i za svaku se i nakon toliko godina traži ulaznica više. Ovog će se četvrtka, 22. veljače 2018. godine, svečano obilježiti 750. izvedba, a bit će ovo prva svečana izvedba bez redatelja Vlade Štefančića, koji je, u svojim obraćanjima ansamblu uvijek govorio: “Čuvajte nam Jaltu!“

Opširnije...

Stranica 1 od 290

Najave događanja