Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Galleria Business Center slavi svoj veliki 20. rođendan Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 18. listopada 2018. god. u 14:06

gallery1910

Galleria Business Center slavi svoj veliki 20. rođendan na koji ste svi pozvani. Godine truda, rada i dugog postojanja valja lijepo obilježiti i upravo zato Galleria Business Center organizira nezaboravnu proslavu, koja će se održati 25. listopada 2018. godine s početkom u 18 sati. Business - Fashion - Food ili skraćeno BFF, novi je koncept koji omogućuje ugodno provedeno vrijeme u prostorijama Galleria Business Centra.

Opširnije...

Brojni poznati uveličali otvorenje nove Komedijine scene Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 15. listopada 2018. god. u 12:54

komedija1510181

Premijernim izvedbama komedije 39 stepenica otvorena je 68. sezona Kazališta Komedija! Špijunska parodija u režiji Marka Jurage izvedena je na novoj sceni Jazz&Cabaret klubu Kontesa, a sudeći prema ovacijama i gromoglasnom pljesku, zagrebačko je kazalište najavilo još jednu uspješnu sezonu za koju će se zasigurno tražiti ulaznica više. Izvorno špijunski roman škotskog autora Johna Buchana kojem je svjetsku slavu donio Alfred Hitchkock adaptiravši ga za film, za kazalište je prilagodio Patrick Barlow. Uvrnuta i duhovita igra u tradiciji Montyja Pytona, s naglaskom na farsi i parodiji, ostvaruje se kazališnim sredstvima i iznimnom glumačkom vještinom, a koliko je uspješna Komedijina adaptacija govori činjenica da je gledatelju teško povjerovati da se na sceni pojavljuju samo četiri glumca, a ne cijeli ansambl.

Opširnije...

Arena Centar prezentirao novi koncept Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 15. listopada 2018. god. u 12:30

arena1510181

Najmoderniji shopping centar u regiji s više od 200 dućana i najširom ponudom pred sobom ima novu, posve magičnu kampanju. Arena Centar je mjesto gdje sve što zaželite, možete i ostvariti, ali doslovno. Gleda vam se najnoviji film? Može. Hitno trebate novu jaknu ili cipele? Može i to. Gladni ste ili bi rado popili svoje najdraže piće u dragom društvu? I ta zaželjena želja će vam biti ispunjena. „Baš sve“ što trebate i zaželite, nalazi se u Areni Centar; od najbolje shopping destinacije, najbolje gastro ponude do najbolje zabave.

Opširnije...

Samo zbog skijaša i partijanera oni stižu u Švicarsku! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 12. listopada 2018. god. u 13:34

knock1210

Znaš li gdje će i ove zime skijati i partijati 2.000 mladih Hrvata? Svoj 8. rođendan KnockOut Snow Festival (www.knockoutsnowfestival.eu) slavi u Švicarskoj na jednom od najboljih svjetskih skijališta - 4 Doline, koje broji čak 412 kilometara staza. Festival se održava od 5. do 12.01.2019., a hrvatski skijaši i partijaneri okupirat će Veysonnaz, Thyon i Nendaz.

Opširnije...

Tenisači Davis Cup reprezentacije u sigurnim rukama Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 12. listopada 2018. god. u 13:17

davis1110181

Sinoć je u Zagrebu otvorena Poliklinika Medical Body Balance za fizikalnu medicinu i rahabilitaciju sa fizikalnom terapijom, ortopedijom i traumatologijom. Svečanom otvorenju prisustvovali su brojni uzvanici među kojima i poznati sportaši koji se s povjerenjem dugi niz godina uspješno rehabilitiraju kod Velibora Viboha, dipl.physioth, vlasnika poliklinike, danas službenog fizioterapeuta hrvatske DAVIS Cup reprezentacije.

Opširnije...

Stranica 1 od 311

Najave događanja