Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Zaljubljeni Shakespeare - čuvena priča na sceni Komedije Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 18. travnja 2019. god. u 10:52

komedija1804

Veliki filmski hit s kraja dvadesetog stoljeća uskoro će ponovno oživjeti i to na daskama zagrebačkog Kazališta Komedija. Riječ je o romantičnoj ljubavnoj priči Zaljubljeni Shakespeare, autora Marca Normana, Toma Stopparda, Leeja Halla i Paddyja Cunneena, koja će u u  koprodukciji s Hrvatskim narodnim kazalištem u Varaždinu premijerno biti prikazana 4. svibnja 2019. godine u 19.30 sati.

Opširnije...

Tribina 'Sve zbog jednog muškarca' Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 17. travnja 2019. god. u 10:43

gentleman1704

Sinoć je, u popularnom zagrebačkom baru Vinyl, održana još jedna sjajna tribina 'Sve zbog jednog muškarca', na kojoj su gosti predavači, zajedno s nježnijim i jačim dijelom publike, probali dati odgovor na vječno pitanje gdje su i kakvi su moderni gentlemani današnjice? Jesu li su gentlemani izumrli s bržim načinom života ili su mu se jednostavno prilagodili?

Opširnije...

Krenule pripreme za uzbudljivo Good Game natjecanje Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 16. travnja 2019. god. u 11:22

game1604

Počelo je odbrojavanje do početka velikog adrenalinskog esports događanja u Hrvatskoj! Četvrto izdanje turnira Good Game Zagreb održat će se 10. i 11. svibnja 2019. godine u Muzeju suvremene umjetnosti, a ponovno će okupiti vodeće hrvatske kompanije koje će se tijekom dva dana natjecati u najpopularnijoj igri na svijetu, Counter Striku. Muzej će samo za ovu priliku biti pretvoren u atraktivnu natjecateljsku arenu koja će ugostiti više od 2000 posjetitelja, a osim napetih dvoboja, oni će moći uživati i u brojnim drugim zabavnim sadržajima.

Opširnije...

BSH Zagreb Sunset Sessions Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 15. travnja 2019. god. u 08:21

bsh1504191

Proljetne zabave na otvorenom koje su oduševile Hrvatsku ponovno su pred nama. Super cool eventi s urbanom glazbom privukli su tisuće, a nakon prošlogodišnjih, redom rasprodanih evenata i ovogodišnjeg nezaboravnog karnevalskog provoda u Laubi, pred nama je prvi od tri ovogodišnja BSH open air partija sezone. Ljubitelji retro izdanja, svi koji se sjećaju nezaboravnih tuluma na zagrebačkoj Šalati razveselit će se u subotu, 20. travnja od 16 do 00 sati kada Centralni teniski teren ŠRC Šalate postaje plesni podij popularnog BSH Zagreb Sunset Sessionsa.

Opširnije...

Čarobna dječja oaza u Hugo's baru Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 10. travnja 2019. god. u 12:23

hugo1004191

Kako vam zvuči ovaj scenarij: sunčani proljetni dan, sjedite u šarmantnom baru i ispijate mirisnu, toplu šalicu kave, veselo čavrljate s frendicama, dok vam se klinci bezbrižno igraju pored vas u preslatkom dvorištu istog kafića, okruženi svojim vršnjacima i svakakvim zanimljivim igračkama. Zvuči li kao san, kao nešto o čemu ste dosad samo maštali? Više ne, jer od proteklog vikenda, jedno od najomiljenijih odredišta brojnih Zagrepčana, postao je prava mala čarobna oaza, kako za velike, tako i za male.

Opširnije...

Stranica 1 od 324

Najave događanja