Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Čarobne hrvatske slastice koje će vas oduševiti Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 16. listopada 2017. god. u 17:02

apetit1610171

Svijet slastica sve nas više očarava, a hrvatski majstori svojim gastro kreacijama oduševljavaju. Delicije koje su u davna vremena bile rezervirane za visoke slojeve društva, danas su dostupne svima i s veseljem kušamo svaku novu inovativnu kombinaciju. U timu zagrebačkog Apetit City restorana je mladi chef Darko Škoranec koji predstavlja četiri čarobne slastice koje nas vode na jedno sasvim neobično putovanje okusima.

Opširnije...

Revizor - prva ovosezonska premijera Kazalista Komedija Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 12. listopada 2017. god. u 22:43

revizor1210171

Nakon spektakularnog otvorenja 67. sezone zagrebačko Kazalište Komedija predstavlja prvu ovogodišnju premijeru! U Zagreb 20. listopada 2017. godine stiže Revizor Nikolaja Vasiljeviča Gogolja, zasigurno jedne od najpoznatijih i najboljih svjetskih društvenih komedija. Odlična glumačka postava pod redateljskom palicom Dražena Ferenčine najava su još jednog odličnog ostvarenja i još jedne hit predstave kultnog zagrebačkog kazališta.

Opširnije...

Počela prodaja povoljnijih ulaznica za Sonus festival! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 09. listopada 2017. god. u 22:20

sonus1010

Prije malo više od mjesec dana završilo je peto izdanje Sonus festivala, ali već je objavljeno vrijeme održavanja Sonusa 2018te. Ovaj svjetski poznati međunarodni festival svoje šesto izdanje održat će od 19. do 23. kolovoza 2018. godine u klubovima na plaži Zrće. Putem Entrio online trgovine su puštene u prodaju i festivalske ulaznice po povlaštenoj cijeni za posjetitelje iz EX YU regije, čiji je broj ograničen.

Opširnije...

Neno Belan sprema 'rock galamu' u Švicarskoj! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 05. listopada 2017. god. u 20:23

collegium0510

Splitski glazbenik, kantautor, skladatelj, pjevač, gitarist i miljenik publike svih generacija - Neno Belan, ove zime s brojnim mladim Hrvatima kreće u nezaboravni skijaško-glazbeni provod u Švicarskoj! Neno Belan će u siječnju 2018. godine po prvi put postati dijelom KnockOut Snow Festival i Eskimo Festival zimske avanture - jedinstvenog skijaško-glazbenog projekta namijenjenog mladima iz Hrvatske, koje na jednom od najboljih svjetskih skijališta čeka vrhunsko skijanje kombinirano s vrhunskim provodom.

Opširnije...

Oni bi napravili sve za ulogu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 03. listopada 2017. god. u 20:35

kampanja0310171

Dolaskom jeseni poznate hrvatske kazališne, filmske i televizijske glumice Ana Vilenica, Kristina Krepela i Ana Begić te njihove kolege Slavko Sobin, Dušan Bućan i Davor Garić zatrpani su ponudama za nove uloge. Svaka nova uloga donosi različit karakter, ali i styling na koji se moraju priviknuti pa smo ih na snimanju nove jesenske kampanje lanca frizerskih salona Studia Marcela pitali što su sve spremni učiniti za ulogu. Direktorica Studia Marcela Jadranka Pezo ovaj je put stavila pred njih ideju wet looka idealnog mokrog stajlinga za kišne jesenske dane koji su pred nama. Naše glumačke zvijezde prihvatile su zadane uloge i predstavile nove trendove za kosu.

Opširnije...

Stranica 1 od 280

Najave događanja