Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Sve je spremno za glazbeni spektakl MAC 2020 Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 24. siječnja 2020. god. u 10:56

mac2301201

Samo nas četiri dana dijele od najvećeg glazbenog spektakla u regiji. Sve je spremno za drugo izdanje dodjele glazbenih nagrada Music Awards Ceremony 2020, koja će se održati 27. siječnja u beogradskoj Stark Areni. Drugi krug glasanja još je u tijeku, a Nina Badrić, Severina, Jelena Rozga, Zsa Zsa, Indira Forza, Neno Belan, Boris Novković, Jacques Houdek, Ivan Zak, Petar Grašo, Marko Tolja, Parni Valjak, Opća opasnost, Goran Bare i Majke, Pavel, Pravila Igre, Fluentes, Damir Urban & 4, Elemental su samo od nekih hrvatskih izvođača za koje je još uvijek moguće glasati. Svečanu će dodjelu obilježiti i dvije hrvatske voditeljice - Ana Radišić bit će jedna od voditeljica službenog dijela programa dok će Nikolina Pišek biti zadužena za program na crvenom tepihu.

Opširnije...

Uskoro počinje najglamuroznija filmska revija Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 21. siječnja 2020. god. u 07:25

oscar2001

Najutjecajnija i najpoznatija dodjela filmskih nagrada na svijetu, Oscar, sinonim je za prestiž u filmskoj industriji, a održava se svake godine još od 1929. Dodjeljuje ju američka Akademija filmskih umjetnosti i znanosti, kako bi nagradila izvrsnosti profesionalaca u filmskoj industriji. Otkriveno je tko je sve nominiran za 92. dodjelu Oscara, a sama ceremonija u koju su uprte sve oči svijeta bit će u nedjelju, 9. veljače! U kategoriji za najbolji film, nominirana su sjajna djela vrijedna pažnje, a apsolutno je dominirao "Joker" s čak 11 nominacija te "1917" s 10 nominacija i "Bilo jednom u Hollywoodu", 6 nominacija dobio je novi film na programu "Jojo Rabbit", kao i "Male žene" i "Parasite", a  "Izazivač: Le Mans '66" s 4 nominacije te „One su bombe“ s 3 nominacije… Posebno izdvajamo i film po istinitoj priči ''Slučaj Richarda Jewella'', koji će pretpremijerno zaigrati baš na Oscar reviji, a riječ je o režiji Clinta Eastwooda i jakoj glumačkoj postavi među kojima je fantastična Cathy Bates i dobila nominaciju.

Opširnije...

Popularni zagrebački klub ne prestaje s iznenađenjima Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 16. siječnja 2020. god. u 10:54

h2o2210

Prilika za kupnju novog automobila iz snova čeka se godinama. No, popularni zagrebački klub H2O svoju je vjernu publiku u 2020. godini odlučio razmaziti i nagraditi. Uz mnoge novitete poput vizualnog identiteta i cijelokupne obnove kluba, H2O u 2020. ulazi s još mnoštvo iznenađenja.

Opširnije...

Vrijeme je za Art Hood Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 10. siječnja 2020. god. u 14:46

industrija1001

Razdoblje Adventa u Zagrebu, poznato je kao vrijeme kada grad živi u svom najljepšem sjaju i punim plućima. Mnoštvo sadržaja i sveobuhvatne ponude nije nedostajalo ni ove godine, ali stiglo je novo desetljeće i mjesec siječanj koji se čini poput nove prazne stranice koju valja započeti kreativno u nekom ugodnom društvu i atmosferi.

Opširnije...

Ultra Europe 2020 najavila prve izvođače Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 20. prosinca 2019. god. u 13:18

ultra2012

Poznata su imena prvih devet veličanstvenih koji stižu na osmo izdanje festivala ULTRA Europe. Park Mladeži će od 10. do 12. srpnja 2020. godine, drugi put u povijesti otvoriti svoja vrata i ugostiti ikone elektroničke scene te desetine tisuća njihovih obožavatelja. Afrojack, Armin Van Buuren, David Guetta, DJ Snake, Galantis, Marshmello, Pendulum Trinity, Richie Hawtin i Steve Aoki otvaraju ovogodišnji lineup, a ovo je samo početak, kažu organizatori. Naime, u danima koji slijede bit će otkriveno još puno odličnih imena te pokoje iznenađenje koje će još jednom izdvojiti festival ULTAR Europe od ostalih.

Opširnije...

Stranica 1 od 341

Najave događanja