Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Komedija najavljuje mjuzikl Alphonsine Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 20. travnja 2018. god. u 16:39

alp2004181

Nakon Priče s južne strane, Nosonje, Opasnih veza ili pak baleta Breza, Veseljko Barešić, dirigent Kazališta Komedija, ali i plodan autor, svoju će četrdesetu obljetnicu umjetničkog djelovanja obilježiti na najbolji mogući način - premijerom svog novog mjuzikla - Alphonsine, 5. svibnja 2018. godine s početkom u 19.30 sati. Inspiriran Dumasovom Damom s kamelijama Barešić donosi priču o suvremenoj djevojci, studentici i escort dami, stvorivši originalno glazbeno-scensko djelo koje će zasigurno nastaviti uspješan niz djela u postavi Kazališta Komedija.

Opširnije...

20 godina čarolije muziciranja - Festival sv. Marka Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 19. travnja 2018. god. u 23:35

marko2004181

Već puna dva desetljeća u Zagrebu, travanj i svibanj posebni su mjeseci za klasičnu glazbu. Tako će biti i ovoga proljeća kada će se, pod pokroviteljstvom Skupštine grada Zagreba, okupiti vrhunski glazbenici i zaljubljenici u klasičnu glazbu na jubilarnom 20. Festivalu sv. Marka. Ideja o osnivanju samog festivala javila se još u rujnu 1998. Dugi niz godina, Festival sv. Marka nudi raznovrstan i bogat program u čijem stvaranju iz godine u godinu sudjeluju domaći i inozemni umjetnici i ansambli. Osnovna nit vodilja samog festivala je muziciranje najboljih izvođača u koncerntim i crkvenim prostorima zagrebačkoga Gornjeg i Donjeg grada. Želja je oživjeti i približiti publici glazbu koja prije svega nadahnjuje i spaja ljude te promiče povijesne lokacije koje odišu baštinom, čija akustika ostavlja bez daha. S godinama, festival postaje i mjesto susreta hrvatske glazbene tradicije i sadašnjosti s europskom i svjetskom glazbenom tradicijom.

Opširnije...

Ana Radišić predstavlja vježbe za pripremu za trčanje Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 16. travnja 2018. god. u 23:32

ana1604181

Konačno su stigli pravi lijepi proljetni dani koji nas jednostavno mame na svježi zrak. Ovo je idealna prilika da pokrenemo vlastito tijelo, ističu stručnjaci projekta Aktivna Hrvatska koji kreće na proljetno - ljetnu turneju diljem Hrvatske. Obzirom da se bliže topli mjeseci sve više i više koristimo trčanje ili brzo hodanje kao oblik tjelovježbe pomoću kojeg želimo iskoristiti čitav niz dobrobiti koje nam ono pruža. Trčanje je vrlo popularno jer je zasigurno jedan od najboljih alata kojima možemo utjecati na smanjenje potkožnog masnog tkiva, ali i na naš zdravstveni status. Međutim, benefiti trčanja kao prirodnog oblika kretanja su zasigurno višestruki, a ne isključivo estetski.

Opširnije...

The Martinez Brothers stižu na #WELOVESOUND festival Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 16. travnja 2018. god. u 16:55

sound1604

The Martinez Brothers trenutno su jedni od najtraženijih svjetskih DJ-a. Atraktivni Chris i Steve u Zagrebu će nastupiti u subotu, 2. lipnja od 18 sati na #WELOVESOUND festivalu koji se održava na velikom jezeru Jarun. Martinezi su posljednjih godina jedno od najpoznatijih imena elektroničke underground glazbe, a nastupaju u vodećim svjetskim klubovima kao što je DC10 na Ibizi, ili pak festivalima kao što su Time Warp i Ultra festival. Njihov streloviti uspon počeo je 2014. godine kada su bili proglašeni i za najbolji DJ-e prema prestižnom glazbenom magazinu Mixmag. Brojne svjetske zvijezde njihovi su fanovi, a iste su godine oduševili i na reviji njihovog velikog prijatelja Riccarda Tiscia za Givenchy. Ljubav prema elektroničkoj glazbi usadio im je još u mladim danima njihov otac, zaljubljenik u klubsku scenu te im otkrio čari najpoznatijeg njujorškog kluba Paradise Garage. 2006. izdali su svoj prvi album u suradnji s poznatim Dennisom Ferrerom.

Opširnije...

Spremni za istinsku ljetnu avanturu Destination ULTRA Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 13. travnja 2018. god. u 19:38

ultra1304

Zadivljujući ambijent, posjetitelji iz više od 140 zemalja svijeta i glazba elektroničke svjetske elite - magija zvana ULTRA Europe za nepuna tri mjeseca vraća se u Dalmaciju, a prije objave najnovijih glazbenih osvježenja i zvijezda koje će nastupiti na jednoj od osam festivalskih pozornica, organizatori predstavljaju ultimativni vodič za istinsku ljetnu avanturu. Destination ULTRA inovativni je koncept, potpuno jedinstven u svijetu, a u sedam dana, od 5. do 12. srpnja 2018. godine, predstavit će četiri čarobne lokacije, maestralnu produkciju i zvuk te će još jednom zasjesti na tron ljetne europske festivalske scene.

Opširnije...

Stranica 1 od 294

Najave događanja