Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Asja Petersen razbudila vježbače na Lovrjencu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 27. lipnja 2017. god. u 22:47

lovrjenac2806171

Vrućina lipanjskog ljetnog dana nije spriječila brojne vježbače koji su se odzvali pozivu projekta Aktivna Hrvatska i do posljednjeg mjesta ispunili dubrovačku tvrđavu Lovrjenac. Jedna od najpoznatijih trenerica pilatesa Asja Petersen po prvi je puta održala Fokus point trening kojim je educirala i osvještavala sve generacije koje su s velikim zanimanjem pratili sve upute i izvrsno odradili trening. Brojni elementi treninga usvajani su s veseljem, a Dubrovnik je na taj način po peti puta zaredom uputio poruku o važnosti redovite i svakodnevne tjelesne aktivnosti koju promovira ovaj projekt koji se održao u suradnji s Gradom Dubrovnikom, Turističkom zajednicom Grada te Brilliant Events.

Opširnije...

Maya Jama zaštitno je lice Fresh Island Festivala Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Subota, 24. lipnja 2017. god. u 20:54

jama2406

Prelijepa britanska TV zvijezda Maya Jama, na veliku radost brojnih fanova Fresh Islanda, bit će voditeljica festivala koji se na plaži Zrće održava od 11. do 13. srpnja. Maya će šesto izdanje jednog od najpriznatijih europskih glazbenih događaja predstaviti i brojnim svjetskim medijima čiji se dolazak očekuje u Hrvatsku.

Opširnije...

Više od 20 brodova u morskoj avanturi Dimensions festivala Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 21. lipnja 2017. god. u 18:53

dimension2106

Dimensions festival u svom šestom izdanju, vraća se u kolovozu na ikonsku tvrđavu Punta Christo, s preko 100 glazbenika, sedam pozornica, divnim okruženjem i publici omiljenim zabavama na brodovima. Više od 20 brodova krenut će na morsku avanturu iz festivalske luke podno tvrđave, a na njih će se ukrcati predstavnici najpoznatijih izdavačkih kuća kao što su Stamp the Wax, Rush Hour, Resident Advisor, Feelings, Metalheadz, Ampere i Rhythm Section te ikone globalne scene underground elektroničke glazbe.

Opširnije...

Nova glazbena pojačanja festivala MTV SummerBlast! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 20. lipnja 2017. god. u 16:47

mtv2006

Da je Hrvatska postala najbolje i najprivlačnije ljetno odredište za sve one željne odlične zabave uz vrhunsku glazbu i prirodne ljepote koje nude naše brojne destinacije, svima je već dobro poznato. Iako su se u ovogodišnji ljetni glazbeni kalendar upisali nastupi brojnih svjetskih zvijezda, jedan će nastup ostaviti poseban pečat i bombastično zatvoriti sezonu 2017. godine. Kao što je već najavljeno, festival MTV SummerBlast u Poreč, 25. i 26. kolovoza, dovodi najveću zvijezdu današnjice Will Smitha, a danas su najavljena i nova glazbena pojačanja! Na veličanstvenoj pozornici smještenoj tik uz more, uz bok ovom karizmatičnom Amerikancu, tako će zasvirati i Jimmy Clash, Luka Caro, Vanillaz, DJ Max i Avadox!

Opširnije...

BSH Medvedgrad fortress party oduševio Zagrepčane Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Nedjelja, 18. lipnja 2017. god. u 23:40

bsh1706171

Zagrebačka ponuda zabave podignuta je na jedan sasvim novi nivo. BSH Medvedgrad fortress party sa sigurnošću je jedan od najljepših događaja koji su se održali posljednjih godina. Treće izdanje na povijesnoj utvrdi Medvedgrad iz 13. stoljeća okupio je najbolje hrvatske DJ-e. Prekrasna lokacija i očaravajući pogled na zalazak i izlazak sunca iznad Zagreba oduševili su sve posjetitelje ovog partija o kojem priča cijeli grad. Sinergija prirode i glazbe ovdje je je došla do punog izražaja.

Opširnije...

Stranica 1 od 268

Najave događanja