Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Emotivna promocija knjige Josipe Pavičić u rodnoj Škabrnji Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 14. kolovoza 2017. god. u 14:33

pavicic1408171

Nesvakidašnja, emocijama ispunjena promocija autobiografske knjige Šest milimetara Josipe Pavičić Berardini održana je u njenoj rodnoj Škabrnji. Povratak u osnovnu školu Vladimira Nazora i onu istu klupu u kojoj je učila hrvatski jezik kod prof. Nede Lacković, izazvala je pravu buru emocija kod svih prisutnih. Emotivni autobiografski roman Šest milimetara koji je voditeljica i spisateljica Josipa prije samo nekoliko tjedana predstavila javnosti ruši sve rekorde. Brojne žene diljem Hrvatske pronašle su utjehu ali i hrabrost u dirljivoj priči o borbi s rakom dojke.

Opširnije...

Regionalna hip hop scena u iščekivanju svjetske legende Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 11. kolovoza 2017. god. u 12:52

summer1108

Nešto više od dva tjedna dijeli nas od početka drugog izdanja festivala MTV SummerBlast koji će se 25. i 26. kolovoza održati na porečkoj Peškeri. Ime koje je privuklo najviše pažnje je Will Smith koji se zajedno sa svojim bendom već danima priprema za svoj prvi nastup nakon dugogodišnjeg izbivanja sa scene. Will Smith i DJ Jazzy Jeff u Poreč stižu s timom koji broji više od 20 ljudi, a na njihovu karijeru, dolazak te povratak na glazbenu scenu osvrnula su se i najveća lica regionalne hip hop scene. Posljednje osvježenje na lineupu drugog izdanja festivala je domaća hip hop legenda Phat Phillie.

Opširnije...

Bliži se datum premijernog izdanja večere Le Diner en Blanc Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 10. kolovoza 2017. god. u 12:47

blanc1008171

Internacionalna gurmanska senzacija, najelegantnija večera u bijelom, događaj koji smo s nestrpljenjem iščekivali prošlog proljeća, uskoro napokon otvara svoja vrata prvim gostima u najvećoj hrvatskoj metropoli. Le Dîner en Blanc svoje će premijerno izdanje imati na 14. rujna na tajnoj zagrebačkoj lokaciji, a elegantna bijela bajka na najljepši će način najaviti jesen i povratak života na zagrebačke ulice nakon opuštajućih ljetnih odmora. Prijave za nezaboravnu večer druženja i prijateljstva ponovno su otvorene pa se tako svi zainteresirani od danas imaju ponovno priliku registrirati na službenoj stranici Le Dîner en Blanc https://zagreb.dinerenblanc.com/register i dobiti pozivnicu za tajno druženje na večeri u bijelom koja već tri desetljeća očarava cijeli svijet.

Opširnije...

Vanillaz pokorili Sjevernu Ameriku Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 08. kolovoza 2017. god. u 10:37

vanillaz0808

Protekla će godina za energični hrvatsko - slovenski DJ duo VANILLAZ ostati upamćena po nastupima na brojnim svjetskim festivalima i pozornicama diljem Europe i Sjeverne Amerike ali i po glazbenoj suradnji sa slavnim French Montanom. Naime, Marko Bucić i Miha Pajk koji se kriju iza imena VANILLAZ s ovim su karizmatičnim Amerikancem snimili singl Lose Control  koji i danas odjekuje klupskim pozornicama i svjetskim radio postajama. Priliku da i domaćoj publici predstave zašto su trenutno jedan on najtraženijih DJ dvojaca imat će u Poreču gdje će u sklopu festivala MTV SummerBlast nastupiti prvog dana, 25. kolovoza 2017. godine.

Opširnije...

Bijela čarolija umjetnosti i pokreta u srcu Dalmacije Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 03. kolovoza 2017. god. u 15:08

makarana2807171

Glazbeni White party spektakl oduševio je brojne goste Makarske rivijere. Performeri su posebno za ovu prigodu pristigli iz brojnih svjetskih party destinacija kako bi u Makarana beach klubu pokazali svoje plesne i akrobatske vještine. Ljepota pokreta u jednom od najpopularnijih beach klubova Jadrana u potpunosti je došla do izražaja i malo koga ostavila ravnodušnim.

Opširnije...

Stranica 1 od 273

Najave događanja